Támogatás

TÁMOGATÁSI SZINTEK

TrustPort Basic, ingyenes minden ügyfél számára

  • Frissítések az interneten keresztül
  • Online ügyfélszolgálat,
    hétfő-péntek
    09:00-18:00
  • Helpdesk rendszer

TrustPort VIP, fizetett üzleti felhasználók számára

  • Alapvető támogatás
  • Opcionális kiegészítő szolgáltatások

Support

 

Mielőtt úgy dönt, hogy terméktámogatási kérdésekben hozzánk fordul, próbálja megtalálni a szükséges információkat a műszaki GYIK és Értékesítési GYIK közt.


Értékesítési támogatás:
ertekesites@trustporthungary.hu

Technikai támogatás: tamogatas@trustporthungary.hu

Egyéb kérdések:
info@trustporthungary.hu

Tel.: 06-1/630-7054
Fax: 06-1/630-7054

Postai cím:

Next Solution Kft.
Bázis Office Center
Budapest
Horváth u. 14-24.
1024

Skype Me™!

MENNYI IDEIG FUTNAK A TRUSTPORT TERMÉKEK PRÓBAVERZIÓI? KELL A PROGRAMOT ÚJRA TELEPÍTENEM, HA A SZOFTVERT HITELESÍTENI SZERETNÉM?

Az összes termék próbaverziója elérhető a TrustPort Letöltés menüpontja alatt. A termék kipróbálás céljából 30 napig legálisan felhasználható. A TrustPort termék regisztrációjához nem szükséges a program újratelepítése. Egyszerűen regisztrálja a telepített próbaverziót. Kattintson kétszer a TrustPort Center ikonra a rendszer tálcán, válassza Licence Keys elemet a baloldalon, majd kattintson a Registration gombra a jobb oldalon. Ezt követően kövesse a telepítő varázsló utasításait.