Támogatás

TÁMOGATÁSI SZINTEK

TrustPort Basic, ingyenes minden ügyfél számára

  • Frissítések az interneten keresztül
  • Online ügyfélszolgálat,
    hétfő-péntek
    09:00-18:00
  • Helpdesk rendszer

TrustPort VIP, fizetett üzleti felhasználók számára

  • Alapvető támogatás
  • Opcionális kiegészítő szolgáltatások

Support

 

Mielőtt úgy dönt, hogy terméktámogatási kérdésekben hozzánk fordul, próbálja megtalálni a szükséges információkat a műszaki GYIK és Értékesítési GYIK közt.


Értékesítési támogatás:
ertekesites@trustporthungary.hu

Technikai támogatás: tamogatas@trustporthungary.hu

Egyéb kérdések:
info@trustporthungary.hu

Tel.: 06-1/630-7054
Fax: 06-1/630-7054

Postai cím:

Next Solution Kft.
Bázis Office Center
Budapest
Horváth u. 14-24.
1024

Skype Me™!

Hogyan regisztráljam a TrustPort Antivirus és a TrustPort PC Security termékeket?

A termék regisztrálása egy széria szám segítségével történik, amelyet Ön egy e-mailben kap meg.

  • Miután a termékének a regisztrálása megtörtént, a regisztráció varázsló automatikusan elindul és végigvezeti a teljes regisztrációs folyamaton.
  • Amennyiben több munkaállomáson történő felhasználásra vásárolta a terméket, akkor minden egyes munkaállomáson külön-külön kell regisztrálnia.
  • Egy más korábban telepített próbaváltozat regisztrációjához kattintson kétszer a TrustPort Center ikonra a rendszer tálcán, válassza a Licence Keys elemet a bal oldalon, majd kattintson a Registration gombra a jobb oldalon.
  • Kövesse a regisztráció varázsló utasításait.