Támogatás

TÁMOGATÁSI SZINTEK

TrustPort Basic, ingyenes minden ügyfél számára

  • Frissítések az interneten keresztül
  • Online ügyfélszolgálat,
    hétfő-péntek
    09:00-18:00
  • Helpdesk rendszer

TrustPort VIP, fizetett üzleti felhasználók számára

  • Alapvető támogatás
  • Opcionális kiegészítő szolgáltatások

Support

 

Mielőtt úgy dönt, hogy terméktámogatási kérdésekben hozzánk fordul, próbálja megtalálni a szükséges információkat a műszaki GYIK és Értékesítési GYIK közt.


Értékesítési támogatás:
ertekesites@trustporthungary.hu

Technikai támogatás: tamogatas@trustporthungary.hu

Egyéb kérdések:
info@trustporthungary.hu

Tel.: 06-1/630-7054
Fax: 06-1/630-7054

Postai cím:

Next Solution Kft.
Bázis Office Center
Budapest
Horváth u. 14-24.
1024

Skype Me™!

Én használok egy olyan alkalmazást, amelyhez a TrustPort Personal Firewall-nak nincs előre meghatározott szabálya. Mit kell tennem?

Ebben az esetben létre kell hozni a szabályt mely engedélyezi azt a fajta kommunikációt amit az alkalmazás igényel. Ehhez az alábbi lehetőségek közül választhat:

  • Létrehozhatja a varázsló segítségével, a megfelelő kommunikáció kiválasztásával.
  • Létrehozhatja az előre definiált szabályok segítségével.
  • Létrehozhatja a kijelölt naplóbejegyzésekből.
  • Lehetősége van létrehozni egy teljesen új szabályt. Ez az opció lehetővé teszi a legszélesebb konfiguráció lehetőségeit, de csak haladó felhasználókhoz ajánljuk.

Ha úgy dönt, hogy a naplóbejegyzésekből kíván új szabályt létrehozni, akkor először győződjön meg róla, hogy a tűzfal naplózása be van kapcsolva. A tűzfal állapotát ellenőrizheti, ha a „TrustPort Centerre” kettőt kattint, majd a „TrustPort Personal Firewall” menü választása után a bal oldal lista „Firewall Log” pontját választja.
Új szabályt létrehozhat TrustPort Personal Firewall/Filter Definitions/Add button választásával.