Támogatás

TÁMOGATÁSI SZINTEK

TrustPort Basic, ingyenes minden ügyfél számára

  • Frissítések az interneten keresztül
  • Online ügyfélszolgálat,
    hétfő-péntek
    09:00-18:00
  • Helpdesk rendszer

TrustPort VIP, fizetett üzleti felhasználók számára

  • Alapvető támogatás
  • Opcionális kiegészítő szolgáltatások

Support

 

Mielőtt úgy dönt, hogy terméktámogatási kérdésekben hozzánk fordul, próbálja megtalálni a szükséges információkat a műszaki GYIK és Értékesítési GYIK közt.


Értékesítési támogatás:
ertekesites@trustporthungary.hu

Technikai támogatás: tamogatas@trustporthungary.hu

Egyéb kérdések:
info@trustporthungary.hu

Tel.: 06-1/630-7054
Fax: 06-1/630-7054

Postai cím:

Next Solution Kft.
Bázis Office Center
Budapest
Horváth u. 14-24.
1024

Skype Me™!

Amikor a TrustPort Antivirus frissíteni próbál, egy hibaüzenetet kapok, hogy nem tud a szerverrel kapcsolatot létesíteni. Mit tegyek?

 

  • Ellenőrizze az internet kapcsolatát, például a www.trusport.com oldalra történő navigálással. Ha ez sikertelen, vegye fel a kapcsolatot az internet szolgáltatójával.
  • A frissítő szerverhez való kapcsolat lehet, hogy blokkolva van. Ennek okai lehetnek a tűzfal beállításai vagy a web szűrő beállításai. Próbálja meg ezeket az alkalmazásokat ideiglenesen kikapcsolni és indítsa el ismét a TrustPort Antivirus frissítését. A probléma állandó megoldása érdekében tegye lehetővé a frissítő szerverhez történő kapcsolódást a tűzfal vagy a web szűrő programban.
  • Egy olyan proxy szervert használhat a hálózatában, amely nincs a TrustPort Antivirusban konfigurálva. Kérje el a hálózat adminisztrátortól a proxy szerver IP címét. Kattintson kétszer a TrustPort Center ikonra a rendszer tálcán, válassz az Update elemet a bal oldalon, majd a Proxy Server gombot a jobb oldalon. Kattintson a Use a proxy server gombra és írja be az IP címet. Amennyiben a proxy szerver hitelesítést kér, jelölje meg a Connect to the server négyzetet, és írja be a felhasználónevet és a jelszót.