Támogatás

TÁMOGATÁSI SZINTEK

TrustPort Basic, ingyenes minden ügyfél számára

  • Frissítések az interneten keresztül
  • Online ügyfélszolgálat,
    hétfő-péntek
    09:00-18:00
  • Helpdesk rendszer

TrustPort VIP, fizetett üzleti felhasználók számára

  • Alapvető támogatás
  • Opcionális kiegészítő szolgáltatások

Support

 

Mielőtt úgy dönt, hogy terméktámogatási kérdésekben hozzánk fordul, próbálja megtalálni a szükséges információkat a műszaki GYIK és Értékesítési GYIK közt.


Értékesítési támogatás:
ertekesites@trustporthungary.hu

Technikai támogatás: tamogatas@trustporthungary.hu

Egyéb kérdések:
info@trustporthungary.hu

Tel.: 06-1/630-7054
Fax: 06-1/630-7054

Postai cím:

Next Solution Kft.
Bázis Office Center
Budapest
Horváth u. 14-24.
1024

Skype Me™!

A TrustPort Antivirus vírust jelez egy fájlban, amely nem fertőzött. Hogyan tudom helyreállítani a fájlt a karanténból?

Amennyiben a TrustPort Antivirus fertőzést talál a számítógépén, valamennyi módosított fájlt karanténba helyezi. Ha biztos abban, hogy egy fontos fájl, amely automatikusan karanténba került, valójában nem fertőzött, bármikor helyre tudja állítani.

Kattintson kétszer a TrustPort Center ikonra a rendszer tálcán, válassza a Quarantine elemet a bal oldalon, majd válassza ki a fájlt a jobb oldalon található listából. Ezt követően egyszerűen kattintson a Restore gombra.

Ha ezeket a fájlokat el tudná küldeni részünkre elemzés céljából, az nagyon hasznos lenne számunkra. Kérjük, tömörítse a fájlokat és küldje el a tamogatas@trustporthungary.hu címre. Az eredményről tájékoztatjuk.