Támogatás

TÁMOGATÁSI SZINTEK

TrustPort Basic, ingyenes minden ügyfél számára

  • Frissítések az interneten keresztül
  • Online ügyfélszolgálat,
    hétfő-péntek
    09:00-18:00
  • Helpdesk rendszer

TrustPort VIP, fizetett üzleti felhasználók számára

  • Alapvető támogatás
  • Opcionális kiegészítő szolgáltatások

Support

 

Mielőtt úgy dönt, hogy terméktámogatási kérdésekben hozzánk fordul, próbálja megtalálni a szükséges információkat a műszaki GYIK és Értékesítési GYIK közt.


Értékesítési támogatás:
ertekesites@trustporthungary.hu

Technikai támogatás: tamogatas@trustporthungary.hu

Egyéb kérdések:
info@trustporthungary.hu

Tel.: 06-1/630-7054
Fax: 06-1/630-7054

Postai cím:

Next Solution Kft.
Bázis Office Center
Budapest
Horváth u. 14-24.
1024

Skype Me™!

TrustPort licencek megújítása a vásárolt kuponok segítségével.

A kuponok érvényesítéséhez, kérem, kövesse az alábbi lépéseket:
(csak a TrustPort Antivírus 2010, és a TrustPort PC Security 2010 dobozos verziójára vonatkozik)

 

  • Első lépésként telepítse az adott program TELJES VERZIÓJÁT (nem a próbaverziót).
  • A telepítés során adja meg az eredeti sorozatszámot (ez az a sorozatszám, amellyel eredetileg regisztrálta a terméket).
  • Ha kész a telepítés, lépjen a programban a vezérlő menübe. Menjen a Beállítások – Licence kulcsok - Regisztráció menüpontra. A sorozatszám mezőbe írja be a vásárolt kupon számát (sorozatszám meghosszabbítása/kicserélése). Ezzel még egy évvel meghosszabítja licencét.

Ha nem találja az eredeti sorozatszámot, kérjük, vegye fel a kapcsolatot azzal a forgalmazóval, akitől eredetileg vásárolta a licencet.