Támogatás

TÁMOGATÁSI SZINTEK

TrustPort Basic, ingyenes minden ügyfél számára

  • Frissítések az interneten keresztül
  • Online ügyfélszolgálat,
    hétfő-péntek
    09:00-18:00
  • Helpdesk rendszer

TrustPort VIP, fizetett üzleti felhasználók számára

  • Alapvető támogatás
  • Opcionális kiegészítő szolgáltatások

Support

 

Mielőtt úgy dönt, hogy terméktámogatási kérdésekben hozzánk fordul, próbálja megtalálni a szükséges információkat a műszaki GYIK és Értékesítési GYIK közt.


Értékesítési támogatás:
ertekesites@trustporthungary.hu

Technikai támogatás: tamogatas@trustporthungary.hu

Egyéb kérdések:
info@trustporthungary.hu

Tel.: 06-1/630-7054
Fax: 06-1/630-7054

Postai cím:

Next Solution Kft.
Bázis Office Center
Budapest
Horváth u. 14-24.
1024

Skype Me™!

Frissítés TrustPort PC Security 2009-re

Minden érvényes licenccel rendelkező ügyfelünk számára ingyenes frissítést ajánlunk a TrustPort Antivirus és a TrustPort PC Security korábbi verzióiról a TrustPort Antivirus és a TrustPort PC Security újabb verzióira.

Mivel a szoftver jelentősen megváltozott, nem lehetséges az új verziót rátelepíteni a régire. Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:

1. Keresse meg, majd mentse el a licence kulcsát.
a) Ha már regisztrálta a szoftver aktuális verzióját a licence kulcs megadásával, akkor megtalálhatja azt emailjei között, TrustPort-tól kapott csatolt fájlként. Mentse el ezt a licence kulcsot egy olyan helyre, ahol mindig könnyen megtalálja.
b) Ha a sorozatszám megadásával regisztrálta már a szoftver aktuális verzióját, akkor ezzel a sorozatszámmal az új verziót is fogja tudni regisztrálni, de ebben az esetben ugyanarra a számítógépre kell telepíteni, mint amelyikre az előző szoftvert telepítette. Ha nem rendelkezik a sorozatszámmal, akkor a licence kulcsát abban a mappában találhatja meg, ahova korábban telepítette a szoftverünket. A legvalószínűbb, hogy a mappa a „c: \ Program Files \ TrustPort Antivirus \ bin” elérési úton található, és a fájl neve pedig „Antivirus.key”. Mentse el ezt a licence kulcsot egy olyan helyre, ahol mindig könnyen megtalálja.
2. Távolítsa el a TrustPort PC Security vagy a TrustPort Antivirus előző verzióját.
3. Telepítse a TrustPort PC Security vagy a TrustPort Antivirus új verzióját, attól függően, hogy melyiket vásárolta meg.
4. Nyissa meg a szoftver beállításokat és válassza a licence kulcs menüpontot, mely az ablak bal oldalán található, majd kattintson a Regisztrálás opcióra. Kövesse a képernyőn látható utasításokat.

A frissítés után lehetséges, hogy a Prepare BartPE beépülő modul és a Prepare TrustPort USB funkciók nem lesznek elérhetőek. Ha ez a helyzet áll fent, akkor kérjük, értesítse az értékesítési részlegünket a sales@trusport.com címen. Kérjük, ne felejtse el megadni sorozatszámát. Meg fogjuk javítani az Ön licence kulcsát, és válaszolunk, amilyen gyorsan csak lehet. Ezek után, kérjük, ismételje meg a regisztrációs műveletet, az eredeti sorozatszámot használva.