Támogatás

TÁMOGATÁSI SZINTEK

TrustPort Basic, ingyenes minden ügyfél számára

  • Frissítések az interneten keresztül
  • Online ügyfélszolgálat,
    hétfő-péntek
    09:00-18:00
  • Helpdesk rendszer

TrustPort VIP, fizetett üzleti felhasználók számára

  • Alapvető támogatás
  • Opcionális kiegészítő szolgáltatások

Support

 

Mielőtt úgy dönt, hogy terméktámogatási kérdésekben hozzánk fordul, próbálja megtalálni a szükséges információkat a műszaki GYIK és Értékesítési GYIK közt.


Értékesítési támogatás:
ertekesites@trustporthungary.hu

Technikai támogatás: tamogatas@trustporthungary.hu

Egyéb kérdések:
info@trustporthungary.hu

Tel.: 06-1/630-7054
Fax: 06-1/630-7054

Postai cím:

Next Solution Kft.
Bázis Office Center
Budapest
Horváth u. 14-24.
1024

Skype Me™!

HOGYAN REGISZTRÁLHATOM A TERMÉKET?

A termék az aktivációs kód segítségével regisztrálható, amelyet e-mailben kap meg.

  • Miután a termékének a telepítése befejeződött, a regisztráció varázsló automatikusan elindul, amely keresztül vezeti Önt a teljes regisztrációs folyamaton.
  • Ha több számítógép számára vásárolt licenc csomagot, akkor minden számítógépet külön-külön kell regisztrálnia.
  • Egy már telepített próbaverzió regisztrálásához kattintson kétszer a TrustPort Center ikonra a rendszer tálcán, válassza a Licence Key elemet a bal oldalon, és kattintson a Register gombra a jobb oldalon.
  • Kövesse a regisztráció varázsló utasításait.